Valikko
Hae
Kirjaudu sisään
Ostoskori

Ilmainen toimitus

Tilauksille, jotka ovat yli 65

Toimitus

4-5 arkipäivän

Palautukset

30 päivää

Asiakaspalvelu

[email protected]
tuote tuotteet ostoskorissa



Siirry kassalle
Jatka ostosten tekemistä

Usein kysytyt kysymykset

Täällä on luettelo useimmiten kysytyistä kysymyksistä. Saatat löytää vastauksen kysymykseesi.

Jos tuote tai tietty koko on myyty loppuun, tuleeko sitä varastoon myöhemmin?
MoreShop on yhdistetty varastomme järjestelmään, eli kaikkia sivustossa näkyviä tuotteita on varastossa. Jos tuote on poistettu sivustosta,  se on myyty loppuun varastosta tai poistunut valikoimasta. Tuote voi olla myyty loppuun tilapäisesti, jolloin sitä tulee varastoon myöhemmin. Emme vastaa tuotteiden loppuunmyymisestä emmekä virheestä varastotilanteessa.

Voin lisätä ostoskoriin vain rajoitetun määrän tuotteita. Miksi?
Ostoskoriin voi lisätä vain niin paljon tuotteita kuin varastossa on.

Sisältyykö MoreShop-hintoihin arvonlisävero?
Kyllä, kaikkiin MoreShop-hintoihin sisällä arvonlisävero.

Mitä rahti maksaa?
Kaikkiin tilauksiin lisätään rahtikulut. Ne määräytyvät paketin painon mukaan. Rahti maksaa vähintään 9,5 euroa. Näet kassalla, mitä tilauksesi lähettäminen  maksaa. Jos ostat yli 65 eurolla, saat rahdin kaupan päälle.

Näin teet ostoksia
1. Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen, valitse versio ja määrä. Napsauta Lisää ostoskoriin -painiketta. Tuote lisätään ostoskoriisi.
2. Kun olet valmis, napsauta Siirry kassalle -painiketta.

Kuinka käytän alennuskoodin?
Jos sinulla on alennuskoodi, aktivoi se kassalla. Syötä koodi ylimpään kenttään, kun olet tehnyt ostoksia. Napsauta Aktivoi alennuskoodi -painiketta. Voit käyttää yhdellä ostoskerralla yhden alennuskoodin. Niitä ei voi yhdistellä muiden sivustossa näkyvien tarjousten kanssa.

Voiko yritys tehdä ostoksia MoreShop-etukaupassa?
Yritykset ovat tervetulleita tekemään ostoksia MoreShop-etukaupassa. Emme kuitenkaan tarjoa erityisiä yrityksille tarkoitettuja maksutapoja.

Voiko ostoksia tehdä ulkomailta käsin?
MoreShop-etukaupasta toimitetaan toistaiseksi vain suomalaisiin osoitteisiin. Emme nykyään toimita muihin kuin suomalaisiin osoitteisiin, mutta toivottavasti tämä muuttuu tulevaisuudessa.

Kuka saa tehdä ostoksia verkkokaupassanne?
Kaikki halukkaat suomalaiset voivat tehdä ostoksia MoreShop-etukaupassa! Etuhintojen saaminen edellyttää jonkin Bonnier Publicationsin lehden tilaamista. Kaikkien lehtien tuotteita voi ostaa etuhintaan riippumatta siitä, mitä lehteä tilaat. Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Lähetämme tuotteita vain Suomeen.

Voinko peruuttaa tilaukseni tai tehdä siihen muutoksia?
Tehtyyn tilaukseen ei valitettavasti voi tehdä muutoksia.

Milloin saan tilausvahvistuksen?
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi, kun olet tehnyt tilauksen.

En ole vastaanottanut pakettiani 8 työpäivän kuluessa. Mitä on tehtävä?
Ota yhteys asiakaspalveluumme lähettämällä viesti osoitteeseen [email protected]

Paketistani puuttuu tuote. Mitä on tehtävä?
Jos paketistasi puuttuu tuote, ota yhteys asiakaspalveluumme lähettämällä viesti osoitteeseen moreshopa[email protected]. Teemme parhaamme sinun auttamiseksesi.

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaika on 3-5 työpäivää.

Kuka toimittaa tuotteet ja minne?

Voinko noutaa ostamani tuotteet teiltä?
Valitettavasti tuotteita ei voi noutaa.

Kuinka pitkän ajan kuluessa voin palauttaa ostokseni?
Haluamme, että olet täysin tyytyväinen MoreShop-ostoksiisi. Siksi tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden, joka alkaa tuotteiden vastaanottamisesta (ei koske alusvaatteita, uimapukuja eikä kosmetiikkaa). Voit palauttaa osan tilauksestasi tai koko tilauksen, mutta maksat palautuspostimaksun itse. Hygieniasyistä palautusoikeus ei koske alusvaatteita, uima-asuja eikä kosmetiikkaa.

Kuinka palautan tuotteen?
Palautettavien tuotteiden kunnon täytyy vastata niiden kuntoa vastaanottaessasi ne. Tuotteet eivät saa olla vahingoittuneita tai käytettyjä, eikä niihin saa olla tehty muutoksia (niiden sovittamista lukuun ottamatta). Mahdollisia etikettejä ei saa poistaa. Palautus on lähetettävä käyttäen alkuperäistä pakkausta. Lähetä palautettavan tuotteen mukana kopio tilausvahvistuksesta.

Mitä teen, jos tuote on särkynyt tai vahingoittunut?
Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana, Bonnier Publications noudattaa kansainvälistä kuluttajansuojalainsäädäntöä. Jos paketti ja/tai tuote on vaurioitunut, on suositeltavaa ottaa heti yhteys asiakaspalveluumme lähettämällä viesti osoitteeseen [email protected]. Autamme tekemällä reklamaation tuotteen käsittelemisestä virheellisesti tai kuljetusvauriosta.

Koska saan rahani takaisin?
Palautamme rahasi heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi tai viimeistään 10 päivän kuluessa.

Haluan palauttaa vastaanottamani tuotteen. Kun palautan tuotteen, palautetaanko myös rahtikulut?
Jos palautat tuotteen, joudut maksamaan palautuskustannukset itse.

Olen tilaaja. Miten kirjaudun sisään?
Kirjaudu sisään sivun ylälaidassa tilaajanumerollasi ja postinumerollasi.

Voinko estää evästeet?
Voit milloin tahansa estää evästeet selaimesi asetuksissa. Evästeiden estäminen vaihtelee käyttämäsi selaimen mukaan.

Mitä evästeet ovat?
Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tietokoneeseesi, kun käytät tiettyjä sivustoja. Evästeiden avulla voidaan seurata liikkeitäsi sivustossa. MoreShop käyttää evästeitä käyttäjätilastojen laatimiseen, sivuston helppokäyttöisyyden parantamiseen ja tilaamisen helpottamiseen.