Katuminen, reklamaatiot ja palautukset
Peruutusoikeus
Voit palauttaa MoreShop-ostoksesi 30 päivän kuluessa. Maksat palautuskustannukset itse. Palautusoikeus tulee voimaan, kun olet tilannut tavaran. Ostoksen saa palauttaa vain alkuperäisessä pakkauksessa ja samassa kunnossa, jossa vastaanotit sen. Tuotteista ei saa poistaa merkintöjä ja vastaavia. Palautusoikeus raukeaa, jos tuotetta on käytetty siten, että sen myyntiarvo vähenee olennaisesti.
Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, ostohinta hyvitetään tilillesi 7 arkipäivän kuluessa. Jos palautat tuotteen, maksat itse paluurahdin.
Kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tarkastaneet, että se täyttää palauttamiselle asetetut ehdot, hyvitämme summan maksukorttitilillesi.
Reklamaatioiden käsitteleminen
Myönnämme 6 kuukauden reklamointioikeuden kaikille MoreShopista ostetuille tuotteille. Tämän jälkeen reklamointioikeus päättyy, ellei muuta ole sovittu tai kuluttajansuojalainsäädännössä ole säädetty muuta.
Jos tuote toimitetaan myöhässä tai siinä on virhe, tee reklamaatio lähettämällä viesti alla näkyvään sähköpostiosoitteeseen. Virheestä on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet havainnut virheen tai sinun olisi pitänyt havaita se tuotteen normaalissa käytössä. Lisätietoja on Tuotteiden palauttaminen -kohdassa.
Kun Bonnier Publications International AS vastaanottaa reklamaation, se käsitellään mahdollisimman nopeasti. Päätämme, vaihdetaanko tuote vai palautetaanko rahat.
Tuotteiden palauttaminen
Ennen tuotteiden palauttamista tai reklamoimista noudata seuraavia ohjeita.
Palautustarran voi ostaa täältä
Merkitse tilauksen numero oikein. Muutoin palautettavaa lähetystä EI käsitellä.
Jos et halua käyttää palautustarraamme, voit palauttaa tuotteen postitse osoitteeseen:
PakkecenterNord
C/O MoreShop
Bredgade 208
9700 Brønderslev
Danmark
Jos palautat tuotteen ilman palautustarraa, lähetä sen mukana kopio tilausvahvistuksesta. Muutoin palautettavaa lähetystä EI käsitellä.
Mukana olevat listat tulee laittaa paketin sisälle, ei tuotteen pakkaukseen.
Kun ostat e-kirjoja, äänikirjoja ja muita digitaalisia tuotteita ladattavaksi, sinulla on lakisääteinen 14 päivän perumisoikeus. Perumisoikeus on kuitenkin voimassa vain lataamiseen asti. Sen jälkeen digitaalisia tuotteita ei ole mahdollista palauttaa, eikä niitä hyvitetä.
Jos vastaanotat virheellisen tai vaurioituneen tuotteen, Bonnier Publications International AS tietysti hyvittää alkuperäisen toimituksen ja palautuksen rahtikustannukset. Jos tuotteessa on virhe, ota meihin yhteys mahdollisimman pian ja viimeistään kohtuullisen ajan kuluessa. Jos reklamaatio on oikeutettu, lähetämme palautustarran, joka on kiinnitettävä lähetykseen. On ostajan vastuulla lähettää tuote meille oikein.
Kuka kantaa vastuun tuotteen palauttamisesta?
Asiakas on vastuussa tuotteesta, kunnes Bonnier Publications International AS on vastaanottanut sen. Siksi asiakas on vastuussa mahdollisista vaurioista tai siitä, jos lähetys katoaa postissa.